Tilaa ja ilmoita
Hoida asumiseen liittyvät asiat helposti ja nopeasti. Tarvitsetpa avaimen, remonttiluvan, autopaikan, saunavuoron tai haluat kysyä saamastasi laskusta – se onnistuu sähköisellä lomakkeella. Lomakkeet löydät alla. Saat aina vahvistuksen tilauksesi tai ilmoituksesi vastaanottamisesta ja käsittelystä, joten pysyt ajan tasalla.
Puhelimessa palvelemme arkisin klo 11-14 numerossa
010 339 0533 (mpm/pvm). Taloyhtiösi huoltoyhtiön tiedot löytyvät ulko-ovesta tai ilmoitustaululta. Ota yhteys huoltoon, kun esimerkiksi WC-pönttö vuotaa tai muissa vastaavissa korjausta vaativissa asioissa.
Tilaa asiakirja
Tarvitsetko isännöitsijäntodistuksen, lainaosuuslaskelman tai muun virallisen asiakirjan? Tilaa asiakirjat sähköisesti. Toimitamme ne sinulle nopeasti ja tietoturvallisesti.
Avainten tilaus
Onko avain kadonnut vai tarvitsetko lisäavaimen? Voit tilata uuden avaimen huoneistoon tai yhteisiin tiloihin. Avainten tilaaminen vaatii yleensä omistajan luvan.
Ilmoita remontista
Suunnitteletko pintaremonttia, kylpyhuoneen uusimista tai jotain muuta? Tee ilmoitus hyvissä ajoin ennen työn aloittamista. Tarkastamme työn luvanvaraisuuden ja annamme tarvittavat ohjeet.
Haluan kysyä saamastani laskusta
Onko laskussasi epäselvyyttä tai haluatko lisätietoa? Lähetä kysymyksesi meille, niin tarkistamme tilanteen. Kaikki laskutusasiat käsitellään luottamuksellisesti.
Varaa/peru autopaikka tai saunavuoro
Tarvitsetko autopaikan tai haluatko saunavuoron? Voit varata tai perua oman autopaikan tai saunavuoron helposti sähköisellä lomakkeella. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Vastikkeiden ja käyttökorvausten muutokset
Voit ilmoittaa muutoksista, jotka koskevat vastikkeiden tai käyttökorvausten maksamista. Näin varmistamme, että laskutus pysyy oikeana ja ajantasaisena.
Tilinumeron ilmoittaminen maksunpalautusta varten
Voit ilmoittaa oman tilinumerosi mahdollista vastike- tai vesimaksupalautusta varten. Tiedot tallennetaan tietoturvallisesti ja niitä käytetään vain palautuksen maksamiseen.
Huoneiston/autopaikan omistusoikeuden siirtyminen
Hae omistuksen rekisteröintiä Maanmittauslaitokselta, mutta toimita isännöintitoimistolle kauppakirjakopio sekä tiedot hallinnan siirtymisestä niin varmistat, että vastikkeet ja muut maksut peritään aina oikealta osakkaalta.
Lunastusvaatimuksen esittäminen
Jos osakkeisiin liittyy lunastusoikeus, voit esittää lunastusvaatimuksen tätä kautta. Varmistamme, että prosessi etenee yhtiöjärjestyksen mukaisesti ja oikea-aikaisesti.
Valtakirja/ennakkokanta yhtiökokoukseen
Jos et pääse itse osallistumaan yhtiökokoukseen, voit antaa valtakirjan tai ennakkokannanotot helposti sähköisellä lomakkeella. Näin varmistat, että mielipiteesi ja äänesi huomioidaan päätöksenteossa.
Asukaskyselyn palautus
Voit palauttaa taloyhtiön asukaskyselyyn liittyvät vastaukset helposti tätä kautta. Vastauksesi käsitellään luottamuksellisesti.
Toimita kulutosite
Voit toimittaa kuitit ja kulutositteet suoraan tätä kautta esimerkiksi hallituksen kulukorvauksien maksamista varten. Tiedot käsitellään luottamuksellisesti.
Muu asia
Jos asiasi ei kuulu minkään muun kohdan alle, voit kertoa sen täällä vapaamuotoisesti. Huolehdimme, että viestisi ohjautuu oikealle henkilölle ja saat vastauksen mahdollisimman pian.
Anna palautetta
Haluamme kehittää palveluamme asukkaiden toiveiden mukaan. Anna palautetta avoimesti – niin risut kuin ruusutkin ovat tervetulleita. Jokainen palaute käsitellään huolella ja ohjataan oikealle henkilölle.